Centre- Fiers et Forts kinderen op school

Elke steun is welkom

Centre Fiers et Forts is geheel afhankelijk van vrijwilligers, donateurs en sponsoren. Voor de continuering van haar werk kan het Centrum iedere support en financiële steun hard gebruiken!

Eenmalige donaties

Alle donaties zijn welkom! Dit kan een klein of groter bedrag zijn uit particuliere handen of b.v. een donatie naar aanleiding van een bedrijfsreceptie of jubileum.

Periodieke donaties

Als Centrum hebben ook wij de gebruikelijke maandelijkse en vaste lasten zoals gas, water en elektra. Daarnaast maken wij kosten voor salarissen van onderwijspersoneel en andere medewerkers die nodig zijn het Centrum lopende te houden.

via iDEAL
zonder e-mailadres

via iDEAL of creditcard
met e-mailadres

Word sponsor

Alle donaties worden geheel gebruikt t.b.v. van het centrum. Je wordt betrokken bij het welzijn van de kinderen en je bent van harte welkom voor een bezoek aan het Centre Fiers & Forts.

Sponsormogelijkheden

• Word erelid en ondersteun het centrum middels een donatie van 100 euro per jaar
• Word donateurlid en ondersteun het centrum middels een donatie van 250 euro per jaar
• Word sponsorlid en sponsor het centrum middels een donatie van 500 euro per jaar

Word vrijwilliger of partner

Word vrijwilliger

Vrijwilligers op het Centrum zijn onmisbaar voor het gehele reilen en zeilen op het Centrum en de kinderen de extra’s te kunnen bieden die ze hard nodig hebben. Wil je meehelpen sponsoren en donateurs te werven? Ook hierbij kunnen we vrijwilligers goed gebruiken.

Word partner

Bedrijven en stichtingen kunnen meehelpen door een partnerschap aan te gaan. Hiermee steun je het Centre Fiers & Fort voor kansarme kinderen in Marokko, voor wie het mogelijk word gemaakt onderwijs te volgen en kans te maken op een betere toekomst.